1 דקות קריאה

האם שתיית חליטת עלי הצמח Hydrangea serrata הם האנטי אייג'ינג החדש שלכם?


מחקר חדש שמגיע מקוריאה קובע בוודאות שכן. הצצה בשמות החוקרים חושף רשימה של 7 חוקרים ממחלקות שונות באוניברסיטאות בקוריאה אבל גם 3 אנשים ששייכים לחברה קוריאנית פרטית שמייצרת מזון בריאות.



כמה אפשר להאמין לזה? מוזמנות לנסות ולבחון בעצמכן. המחקר טוען שחמישה פרמטרים בקמטי עור השתפרו לאחר 12 שבועות של נטילת 600 מ"ג של החומר היבש: קמטים, לחות, גמישות, מרקם וחספוס .החומר הפעיל הוא hydrangenol. לצמח מתיקות טבעית בזכות החומר phyllodulcin, מוכר בקוריאה וביפן ומשמש להכנת תה Sugukcha בקוריאה,  Amacha ביפן.  נרשם שאין תופעות לוואי ולפיכך החומר יכול לשמש כתוסף תזונה לאנטי אייג'ינג.

שימו לב שמדובר במיןן ספציפי של הידרנג'אה. לצמח ההידרנג'אה (הורטנזיה) יש רעילות מסוימת כיוון שהוא מכיל גליקוזידים ציאנוגנים. ולכן אין לטעום ממנו.
המין שנחקר נקרא "Hydrangea serrata".

למרות שנכתב שזהו ניסוי אקראי מבוקר, כפול סמיות, עם קבוצת פלצבו, הוא לא ניסוי שעומד בסטנדרטים המדעיים המקובלים של ניסוי קליני, ולכן לא הוכח כאן שום דבר שיכול להביא לאישור המוצר כתרופה. אני מתייחסת בחשדנות לכל ניסוי שבתכנונו ובהעמדתו משתתפים אנשים מחברה פרטית. כך היה גם בניסויים שדיברו על תוספת קולגן כאנטי אייג'ינג-  לא הצלחתי למצוא ניסוי אחד שלא השתתפה בו חברה פרטית.  אובייקטיביות לשמה אין כאן, למרות האוניברסיטאות שחוקרים מטעמן מבצעים את הניסוי. כבר ראינו פעמים רבות כיצד המחקר משלב ידיים עם התעשיה ובאינטרסים משותפים.

צפו שיווק אינטנסיבי בקרוב, וזו הזדמנות ליידע את מי מכן שאוהבת לנסות חידושים על עצמה ולבדוק כיצד הם משפיעים עליה.
אל תשכחו לעדכן אם ניסיתן!


בהדרכה הדיגיטלית "טיפול נבון בעור" תמצאו עוד הרבה הסברים פוקחי עיניים, שיעשו לכם סדר אמיתי בענייני עור, תזונה וקוסמטיקה.

לרכישת ההדרכה הקליקו כאן